Despre
PFA Mardare Marian
Inginer geodez din anul 2012 si Persoana Fizica Autorizata ANCPI în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României din anul 2016.
Avand o experienta de peste 10 ani in cadastru mă ajuta pentru a veni în sprijinul dumneavoastră prompt și profesionist pentru a va oferi servicii de Cadastru si Publicitate imobiliara cât mai diversificate care să se plieze nevoilor dumneavoastră.
Orice problemă poate fi rezolvată, atâta timp cât există o colaborare deschisă cu beneficiarul, alegând împreună soluțiile, pentru a ajunge la un rezultat corect și în cea mai scurtă perioadă de timp.
Având in vedere importanta pentru „timpului” pentru dumneavoastră încerc să răspund prompt tuturor solicitărilor dumneavoastră, atât a celor planificate cât și a celor neprevăzute.
Inginer geodez
Ca si inginer geodez am participat de-a lungul anilor la diverse proiecte de infrastructura rutiera sau feroviara.
Printre cele mai importante proiecte la care am luat parte ca si inginer geodez se numara „Tunel Turdas parte din Coridorul IV PAN European Lot Vintu de Jos – Simeria”. Coridorul IV pan-european feroviar (Rin-Dunare) este de o importanta majora pentru tara noastra, desfasurandu-se din orasul Constanta pana in vest, la Curtici Frontiera. Lucrarile pentru modernizarea caii ferate pe acest segment vizeaza crestera vitezei maxime de circulatie a trenurilor la 160 km/h. Vorbim despre investitii care se ridica la miliarde de euro, bani alocati din Fondul de coeziune – fonduri nerambursabile – pentru modernizarea Coridorului IV pan-european feroviar.
Tunelul Turdas are o lungime în subteran de aproape 800 de metri şi este completat cu două sectoare neacoperite care împreună cu tunelul măsoară aproape 2.500 de metri. A fost construit în curbă, pe o lungime de 605 metri, urmată de o curbă de racordare pe lungimea de 80 de metri şi de un aliniament cu o lungime de 95 de metri.
Un alt proiect de avengura pentru Romania la care am lucrat este Podul Suspendat Peste Dunare. Podul peste Dunăre de la Brăila este un pod rutier suspendat care traversează fluviul între municipiul Brăila (județul Brăila) și satul Smârdan (județul Tulcea) din România, legând regiunile istorice Muntenia și Moldova Occidentală cu Dobrogea de Nord, și orașul Brăila cu Tulcea și Delta Dunării. Podul suspendat are o lungime totală de de 1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 și 364,65 metri.
Pentru orice întrebare legată de proiectele dumneavoastră actualele și viitoarele nu ezitați să mă contactați.